پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی گفت: در دو روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

rain
احد وظیفه از ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور و افزایش ابر، وزش باد و بارش باران و برف برای شمال غرب، دامنه‌های البرز غربی و مرکزی از روز شنبه خبر داد.
وی با بیان اینکه از روز شنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب افزایش ابر، وزش باد و بارش باران و برف برای شمال غرب، دامنه‌های البرز غربی و مرکزی پیش‌بینی می‌شود، افزود: از بعد از ظهر نیز با شمالی شدن جریان‌ها در غرب سواحل دریای خزر در استان‌های اردبیل، گیلان و غرب مازندران نیز آغاز می‌شود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: همچنین با گسترش جریان‌های جنوبی به جنوب و جنوب شرق کشور برای استان‌های هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و خراسان جنوبی رگبار باران، گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. از یکشنبه با تقویت سامانه بارشی، گستره فعالیت آن تمام کشور به جز جنوب غرب را در بر می‌گیرد.
وظیفه درباره وضعیت آب و هوای پایتخت نیز توضیح داد: هوای تهران پنج‌شنبه کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی با وزش باد و پیشینه دمای ۱۳ و کمینه دمای چهار درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین هوای تهران فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد با حداکثر دمای ۱۳ و حداقل دمای سه درجه سانتیگراد خواهد بود.
کد خبر 430318

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha